Tarkka nettishoppailija

muoti
12 kommenttia

Olenkohan koskaan kertonut, että olen varsinainen ale-haukka? Tai ainakin ennen olin, tiesin tasan tarkkaan mitä missäkin Tampereen kaupassa milloinkin oli saatavilla ja suorastaan arvuuteltiin Lindan kanssa että ”koskahan tämä oikein tulee alennukseen, ei tamperelaiset näitä kuitenkaan osta….” :-D Nykyisin en kyllä pyöri kaupoissa juuri ollenkaan ellen etsi jotain tiettyä juttua, tuntuu ettei mulla ole yhtään aikaa sellaiseen. Siksi suurin osa perusvaateostoksista tuleekin nykyisin tehtyä netissä. Se on myös äärettömän helppoa ja hintoja on helppo vertailla. Toki käyn Tampereellakin niissä kivijalkaputiikeissa mitä täällä on (jotta ne myös pysyisivät täällä), mutta ketjuliikkeiden suhteen on minusta vähän se ja sama, ostaako tuotteet netistä vaiko liikkeestä. Tampereella esim. on parikin liikettä joihin ei huvita astua jalallakaan, kun tietää että myyjät hyökkäävät kimppuun, vaikka sanoisi vain katselevansa. HRRR.

ALE

SALE

aleeee

Nettishoppaillessa googlaankin aina onko kyseiseen verkkokauppaan olemassa mitään voimassaolevia alekoodeja. Hyvin usein on! Esim. Topshopilta, Asokselta ja H&M Homelta tilatessani olen säästänyt useita kymppejä ihan vain siksi, että olen sattunut testaamaan onneani jonkun netistä löytämäni koodin kanssa. Nuo koodit vaihtelevat usein, joten siksi suosittelenkin kurkkaamaan alennuskoodi.com -sivustolta uusimmat ja voimassa olevat alekoodit ja tarjoukset. Sivusto on minulle ennestään tuttu, ja kun he ehdottivat pienimuotoista yhteistyötä, suostuin oitis. Tämä on aihe, josta en ole juuri kirjoitellut. Ehkä siksi, että se on niin arkipäivää minulle? :-D Luulen että tästä vinkistä voi olla hyötyä muillekin, jos ette tätä vielä hyödynnä. Ah, viime vuonna sain esim. varattua Omenahotellin Flown ajaksi kolme yötä kahden hinnalla – satuin vaan löytämään tuon loistavan tarjouksen netistä! Ja noista Asoksen kengistä ja laukusta pulitin kummastakin 20% vähemmän mitä normihinta, löysin nimittäin niin hyvä alekoodin…..

 

Onko siellä muita ale-haukkoja? :–D

 

Postaus toteutettu yhteistyössä alennuskoodi.com kanssa.  

Lisää luettavaa

5 uuden vaatteen vuosi paketissa

Yli neljä vuotta ostamatta pikamuotia

kööpenhamina second hand

Ihanat second hand -putiikit Kööpenhaminassa

Vastuullinen uimapuku

7 x vastuullisempi uikkaribrändi

Kommentit

Vastaa käyttäjälle ida365 Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  1. Toinen täällä! Kyttäilen alennuksia koska oon niin pihi (lue: köyhä opiskelija) että harvoin raaskin maksaa mistään normaalihintaa… Oon myös suuri nettishoppailun ystävä koska ahdistun isoissa kaupoissa siitä tavaran paljoudesta – netissä kaikki on helpompaa ja saa tietysti sovitella vaatteita kotona rauhassa eikä missään hikisissä sovituskopeissa.

    1. No jep, sama täällä! Ennen jaksoin pyöriä aleissa mutta nykyisin kierrän ne kaukaa. On helppoa kun tietää oman koon ja millaiset vaatteet sopii jne :-)

  2. en tommosia yleensä googlaile, mutta ne sähköpostiin tulevat uutiskirjeet on tosi vaarallisia!! viimeksi ostoskoriin meni yx mekko koska 25% ale…

    1. hahaa NO älä!!! mmmh ne on pahoja jos ei oo suunnitellut ostavansa mitään ja sit ostaa koska ”halvalla sai”… en onneks enäää mee usein tohon hämyyn, vaan etin just ne alekoodit siinä ostohetkellä!

  3. Mä yritin tarkkailla noita alennuskoodeja jossain vaiheessa, mut kyllästyin lopulta, kun mitkään koodit ei ikinä toiminu, tai alennus ei käynyt just niihin tuotteisiin mitä olisin halunnu. Pitääpä kokeilla uudestaan.

    Mulla oli Omenaan viime Flow:ssa vieläkin parempi diili, melkein harmi et nyt ei oo löytyny hyviä tarjouksia (SAA VINKATA mullekin jos löydät nyt ja saat ensin ite varattua! :) ) ei meinaan oo vielä hotlaa. Sillon sain 35 eurolla yö, kun varasin jo tammikuussa 2012.

    1. Aah, tuttu juttu tuokin … tuo sivusto onneksi lupaa päivitellä uusimpia, eli jos sieltä ei löydy niin ehkä ei edes kantsi googlailla sen enempää :-)

      Uuu, aikas megahyvä!:–D Mä en oo vielä ees ostanu flow-lippuja, saas nähdä moneksi päiväksi tänä vuonna mennään. Hitsit, pitäis kyl etsii noita flow-tarjouksia jos niitä tässä vaiheessa kesää edes saa enää :—-G

  4. Se on järjettömän ärsyttävää jos tulee ilman mitään suurempaa agendaa kauppaan ja myyjät hyökkäävät niskaan! Kaikkein pahinta on jos siihen päälle saa väkisin väännetyn ylipirteän teko pirteyden niin huhhuh….

    XX

    MI MI MENDINE

    1. JEP :—–D ”TÄÄ KULTANEN PATELLAVYÖ PERHOSSOLJELLA NÄYTTÄÄ NIIIIIIIN SULTA!!!!!!!!!!!!” silleen hell no………. :::(

  5. Siiiis tiedän niiiin hyvin, mitä tarkoitat tuolla, että myyjät hyökkää niskaan. Mielelläni otan hyvää palvelua vastaan, jos sellaista OIKEASTI tarvitsen, mutta kun minun vaatekauppakierrokseni ovat 90 % katselua ja ”ei minkään tietyn etsimistä”. Tällöin siis oikein pistää ärsyttämään jatkuva niskaan hönkiminen. Pahimpana näistä liikkeistä ainakin itselleni liene Vila -.- Vaikka heille asiakaspalvelu tuntuu olevan se juttu, niin menee kyllä liiallisuuksiin välillä.

    1. JEP i know!!! Hyvää palvelua on myös se, että osaa jättää potentiaalisen asiakkaan rauhaan – yksin rekkejä selaillessa tekee paljon paremmin löytöjä kuin niin, että joku läähättää niskaan :-D ja jep, vilasta minäkin puhuin, hehee…..

      1. Mua ei häiritse Vilassa (juurikin tampereen..) muuten ne myyjät, mielestäni uskovat kyllä kun sanon etten tarvitse apua, mutta sit jos harppaa katseluvaiheesta seuraavaan, eli sovitukseen niin apua. Kun ne aina tulee sinne kopeille huuteleen tarviiko apua, osa liian innokkaasti, osa taas uskoo ja lähtee pois kun sanoo että kaikki ok. Ja sit kun sieltä kopista poistuu niin aina pitää olla syy jonka viitsii ääneen sanoo jos ei ostakkaan sovitettua vaatetta (miksi ei ollut hyvä). Tässä asiassa he varmasti menettävät mahdollisia ostoja, koska itse monesti jos löydän jonkun ”ihan kivan näkösen” vaatteen sieltä niin kynnys mennä sovittaan on aika korkee. Enkä mä ainakaan oo sellanen joka ronskin rehellisesti vaan pystyis toteaan syyksi että ei rahatilanne taida antaa periksi tällä kertaa. Silloin Vilassa on aina kiva käydä kun löytää jotain minkä todella haluaa -silloin asiakaspalvelunkin kaikki piirteet saa vastaanotettua hyvin ja voi poistua hymyillen kaupasta.

  6. No nii-i arvaa onko kivaa mennä häiritsee asiakasta 30 sekunnin sisällä kun tämä astuu ovesta :–D Se on pakko tai tulee sanomista…