I FIGHT LIKE A GIRL ’CAUSE I’M A GIRL

lifestyle
6 kommenttia

Olkoonkin tamponi-mainos, mutta aika liikuttava sellainen. Hyvä pointti ja fiksuja ajatuksia. Kiitos Alisalle että jaoit tämän. Muistan ala-asteelta niin monia kertoja, joihin liittyy negatiivisessa mielessä huudahdus ”sä juokset/laulat/tanssit/pelaat/kävelet/piirrät/itket niin kuin tyttö!!!” Ihan sama, oliko se huudettu tytölle tai pojalle, on vaikea ajatella ettei se saisi meitä ajattelemaan että siinä on jotain todella huonoa ja väärää tehdä asioita ”kuin tyttö”.

WELL, I RUN/SING/DANCE/PLAY/WALK/DRAW/CRY LIKE A GIRL ’CAUSE I’M A GIRL.

Lisää luettavaa

Meikkipussin päivitys syksyyn ja hyvää tekevä kuivakuppausrutiini

Kesäkuulumisia

ida hanhiniemi – uusi koti.

Uudessa yhteisessä kodissa – vihdoin!

ida365 asunnon myynti

Miten asunto myydään? Kokemuksia ja tietoa asunnon myymisestä välittäjän avulla

Kommentit

Vastaa käyttäjälle Anna Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  1. Älyttömän koskettava video. Tuli ihan kyyneleet silmiin… Kiitos jakamisesta, Ida! <3

  2. ihan superi juttu, mutta mun on näköjään aina pakko löytää kaikesta huomautettavaa. en tykkää, että suuret firmat mainostaa käyttäen hyväksi ajankohtaisia aiheita, kuten ilmastonmuutosta. ihmiset tunteilee ruudun toisella puolella ja raha kilahtaa alwaysin koppaan. esim. tässä verizonin mainoksessa http://youtu.be/XP3cyRRAfX0 , johon törmäsin tumblrissa, on sama homma.

    toisaalta, tuskin kukaan ilmaiseksi ja hyötymättä tässä maailmassa kampanjoisi tärkeiden asioiden puolesta!! ;–)

    1. no siiis jep, siks kommentoinkin alkuun että ”olkoonkin tamponi-mainos”. Ihan sama homma näissä ja Doven kaikki naiset ovat kauniita -jutuissa, että raha kilahtaa brändeille kun ne voittavat markkinointiosuuksia itselleen. Mutta sitten toisaalta isot brändit saavat isosti näkyvyyttä myös oikeasti hyville asioille. En itse esim. mainostais kyllä tamponeita missään yhteydessä mutta tässä taasen toi pointti on sen verran tärkeä, että musta tää oli fiksu jakaa.

      Toivottavasti always on tässä ihan sivuseikka niille jotka tän katsoo :- )

  3. Hyvä video tärkeästä aiheesta, vaikka loppujen lopuksi onkin mainos. Itse en ajattele näitä tälläisiä mainoksia ainoastaan isojen firmojen rahan ja huomion keräämisenä (vaikka sitäkin ne tietenkin ovat), vaan tavallaan hienona asiana, koska näillä isoilla firmoilla on resurssit maailman laajuiseen näkyvyyteen ja kuuluvuuteen, joten on hienoa että nämä firmat sitten käyttävät sen näkyvyyden ja rahan keräämisen hyvän asian varjolla. Nykyään mainostetaan ihan tarpeeksi kaiken maailman swag yolo-juttuja ja -asennetta (toivottavasti tajuat mitä tarkoitan :D), ja toivon että joku nuori tai miksei vanhempikin ottaisi enemmänkin tälläisistä hyvistä asioista mallia.

    En nyt oikein meinaa saada kirjoitettua sellaista tekstiä kuin haluan, kuuden päivän työputki takana. :-D Ehkä tajuat kuitenkin! Kiva kun jaoit tämän videon! :-)♥

    1. No mutta kyllä mä tajuun!! Ja oon samaa mieltä, vaikka markkinointia opiskelleena en voi koskaan ajatella näiden olevan hyväntahdon tempauksia, mutta toivon että ne näyttäytyvät sellaisina kuluttajille – kyllä mä ainakin voin hetkeksi sulkea silmäni logoilta ja keskittyä vain sanomaan. Alwaysia mua ei saa kyllä tällä videolla ostamaan vaikka idis ja sanoma ovat todella tärkeitä. :-) Eli I feel u!