No nyt ois makeeta kilpailua tarjolla!! Olin aivan sairaan otettu ja innoissani kun Spotifyltä laitettiin mailia ja kerrottiin että olivat huomanneet mun olevan ahkera Spotifyn käyttäjä – sehän on erittäin totta se – ja että haluaisivat ilahduttaa mua ja mun lukijoita Spotify Premiumilla! Mulla on ollut Premium-versio käytössäni jo parin vuoden ajan ja olen ollut supertyytyväinen, joten olin että yes please. Puhelimen Spotify-appikin on sopivasti kehittynyt matkan varrella eikä Spotifyn toimivuudessa ole mitään moitittavaa.
Nyt saan ilokseni arpoa 5 kpl 3kk Spotify Premium -koodeja teille murut! :—) Ajattelin, että tässäpä loistava tilaisuus päivittää omiakin soittolistoja ja saada uutta kuunneltavaa, joten säännöt arvontaan osallistumiseen ovat seuraavat:
1. Kerro mulle kolme tän hetken lempparibiisiäsi!
(Tai vaihtoehtoisesti voit vain suositella kolmea megahyvää kappaletta mulle ja muille uteliaille)
2. Laita kommenttikentän tietoihin sähköposti, jota tarkistelet säännöllisesti
Arvon voittajat perjantaina 20.9., joten torstai-iltaan asti voi jättää osallistumiskommenttinsa. Jos en tavoita voittajia viikossa, joudun arpomaan uudet voittajat. Voittajien nimet julkaistaan blogin facebook-sivuilla ja heihin otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä. Ei muuta kuin lycka till ;—)
* translation: Wanna win Spotify Premium for 3 months? Just tell me your top 3 favourite songs right now and fill in your e-mail address. Good luck! ;–)
Kommentit
Birdy – fire and rain
SMG – Casablanca
PMMP – Rakkaudesta
Oooh Spotify kyllä kelpais! Mulla on syksyn tullen rock-vaihe päällä ja sen kunniaks tän hetken megasuosikkibiisi on Avenged Sevenfoldin Hail to the King. Vanhempi Billy Talent on myös iskeny ja kovaa mut koko tuotanto on soinu jatkuvalla repeatilla enkä vaan kyllästy! Nostetaan biiseistä vaikka vanhempi Standing in the rain ja uudelta albumilta Viking Death March!:)
Tän hetken lemppareita on Iisan Perjantai (en malttaisi odottaa, että Iisalta tulee uusia kappaleita!), Gossipin Moving the right Direction jajaja Marina and the Diamondsin Sex Yeah!
Princhess Chelsea – The Cigarette Duet
Daughter – Youth
Solonen & Kosola – Kadut puhuu mun puolesta feat. Ruudolf
1. Herra Ylppö & Ihmiset – Lista hämähäkkimiehen vihollisista
Eikö jo biisin pelkkä nimi ennusta parasta mahdollista?
2. Amaranthe – Hunger
3. Jippu & Samuli Edellman – Pimeä onni
Oi, tarvitsen Spotifyn!!
Lempibiisejä en osaa suositella, ne kun vaihtuvat vähän turhankin usein.. Tällä hetkellä fiilistelen Arctic Monkeysin uutukaista, joten voisin suositella vaikka I Wanna Be Yoursia, R U Mine?:a ja Arabellaa. Tai koko levyä.. :D
Viimeaikoina on tullut kuunneltua hirvittävästi hyvänolon musiikkia, ja sen takia tämän hetken lemppareita on:
Scandinavian Music Group- Hölmö rakkaus
Colbie Caillat- Brighter than the sun
Schuyler Fisk and Joshua Radin- Paperweight
Lisää lemppareita toki löytyy, mutta tällä hetkellä nuo on ehkö ne mitä oon kuunnellu nyt eniten. :)
Oi, spotify premiumia oon toivonut jo kauan, niin kätsy olis sekä koneella että puhelimessa! :)
1. Veronica Maggio – Sergels torg
2. Lissie – Go your own way
3. Coldplay – Christmas lights (vaikka onkin joululaulu, haha..)
Arcade Fire – Reflektor
Pariisin Kevät – Seisminen järistys
Pimeys – Pimeys
Premium olis tosi jees! :-) Sen verran aktiivinen Spotifyn käyttäjä oon. Kolme tän hetken lempparia on:
1. Donkeyboy – Triggerfinger
2. Kat Dahlia – Clocks
3. Lorde – Tennis Court
Mun lempparit
1. Daft punk – instant crush
2. Arctic monkeys – i wanna be yours
3. The shins – new slang
Mulla on itekki täl hetkel premium mut kohta loppuu tilaus ja tää ois paras palkinto ikinä! Spotify premium on mun arjen pelastus :)
Tässä on miun lempparit, joita tulee kuunneltua aina toistolla:
Family of the Year – Psyche or Like Scope
Junip – Line of Fire
Zaz – Nous Debout
Jaksamista syksyyn! On ihana lukea siun blogia, koska tuun siitä aina hyvälle mielelle, koska osaat kirjoittaa niin piristävästi. (:
Antti Kleemola – Kaikkea hyvää
Ylvis – The Fox
Katy Perry – Roar
king kruele – easy easy (AAAHH EI KELLÄÄ VOI OLLA NOIN TOMMONEN ÄÄNI NOIN NUORENA)
Iisa – Perjantai (♥)
OH LAND – My Boxer ( :–) )
mumford & sons – broken crown
elvis presley – suspicious minds
m.i.a. – bucky done gun
Editors – The Phone Book
Ratatat – Neckbrace
Ylvis – The Fox
Real Estate – Out of Tune
Kodak To Graph – Aurescent
Beach House – On The Sea
:-)
(These are the) good old days – Socalled
arctic monkeys – i wanna be yours (ja koko AM ylipäätäään!)
the national – don’t swallow the cap
vampire weekend – worship you
premium ois parhautta!!:)
Jes nyt saa näistä kommenteista toivottavasti paljon uutta kuunneltavaa :) Mun kolme kuunnelluinta nyt syyskuun alulta on The Nationalin I Need My Girl, Woodkidin Iron sekä Cat Powerin Werewolf.
Mukavaa viikon jatkoa!
Oh land – rainbow
Lana del rey – national anthem
Nonono – pumping blood
ai vitsit miten kiva kilpailu!! kuuntelen spotifylla aina limitit täyteen ja sit siirryn iTunesin ja iPodin ääreen… :-D eli premium ois ihan kiva!
hmmh tällä hetkellä nää kolme on varmaan eniten soi, mut ei nää kyllä lempibiisuja oo (koska niiden nimeäminen ois ihan liian vaikeaa!). mut siis:
1. Lily & Madeleine – Back to the River
2. Frank Hamilton – Things I Do
3. Arctic Monkeys – Stop the World I Wanna Get Off With You
(yritin vähän valkkailla sellaisiakin mitä et välttämättä tietäisi, kun meillä on aika paljon samoja lemppareita niin en niitä viittinyt listata! mutta saattoihan nääkin olla ihan tuttuja sulle :-D)
Omat fiilistelybiisini ovat tässä:
1. Angus and Julia Stone – Big Jet Plane
2. The XX – Intro
3. Awolnation – Sail
– Bastille – Flaws
– Carolina Wallin-Pérez – Utan dina andetag
– Charlotte Berg – Du du du
näin ruotsin kirjoitusten lähestyessä on spotifysta kuunneltua lähes kaikki mahdollinen länsinaapurista tuleva ruotsinkielinen musiikki :-D
Tän hetken top 3 biisit:
1. John Mayer – Dreaming with a broken heart
2. Stevie Wonder – Skeletons
3. John Mayer – I don’t trust myself
!
1. Iisa – Perjantai
2. Lady Gaga – Applause
3. Imagine Dragons – On top of the world
pus ;-**
natalia kills – problem
iisa – perjantai
ms mr – bones
onpas kiva arvonta!:–) omia lempikappaleita on äärettömästi, mutta mieleen tulee..
1. disclosure&alunageorgen white noise
2. van shen idea of happiness sekä hmm..
3. iggy azalean work
Hei jee, voi on niin paljon hyvaa musiikkia mutta jos kerran on pakko valita niin toivoisin sinun kuuntelevan seuraavat kipaleet:
Hollow Talk by Choir of Young Believers
Gravity by Shapesifter
Keep by Nils Frahm
Kiitos kivasta blogistasi, olet suloista seurattavaa.
no hei YES PLEASE todellakin! vaikka maksankin tyytyväisenä jo premiumia niin kelpais muutama kuukaus ilmaiseksikin :–P enkä voi hukata tilaisuutta vinkata hyvästä musasta muille (hahhhah), joten tässä kolme viime aikoina tiuhaan soinutta kappaletta (arctic monkeysin am:n lisäksi siis……):
woodkid – the great escape
pawws – time to say goodbye
the weeknd – montreal
hmm, jotenkin tässä on nyt joku teema näissä biiseissä….??? ::D pusuja suomeen!!
Lady Gaga – Applause
Daftpunk – Get lucky
Miley Cyrus – We can’t stop
olispa niiin kiva tuo!
Empire of the sun – Awakening
Arctic Monkeys – I wanna be yours
Crystal Castles – Not in love
Oo miten kiva kisa! Mun alkusyksyn pelastaa
Arctic Monkeys – I Wanna Be Yours
Elbow – One Day Like This
The Tallest Man On Earth – Love Is All
iisa – perjantai
heli kajo – sosiaalista toimintaa
juha tapio – tsneh
bibio – a tout a l’heure
two door cinema club – changing of the seasons
thumpers – unkinder (a tougher love)
♡♡
will.i.am – fall down
boyce avenue (justin timberlake cover) – mirrors
ellie goulding – goodness gracious
Haim – Go slow
Hellogoodbye – Everything is debatable
White Lies – Tricky to love
Studio Killers – Jenny
Pariisin Kevät – Odotus
Of Monsters and Men – Little talks
Ooo!
Daughter – Amsterdam
The National – Pink Rabbits
Efterklang – Hollow Mountain
Oi, nyt on hyvä kisa!
All time -lempparini kaikista maailman biiseistä ovat:
Lady Gaga: Dance in the dark
Ruger Hauer: Täällä
The Killers: Mr. Brightside
Avicii – Wake me up
Chisu – Yksinäisen keijun tarina
Haloo Helsinki – Carpe Diem
nää olis lempparit ja premiumi ollu käytös aikasemminki, nyt se on kuitenki loppu joten kelpais! :)
– Imagine Dragons: Tiptoe
– Foo Fighters: Stranger Things Have Happened
– Watsky: Show Goes On (Lupe Fiasco mini-mix)
Noista tykkään tällä hetkellä hirmuisesti!
Heeei! Kätsää ku muutki voi bongaillla lisää hyvää musiikkia noista kommenteista. Mun lempparit nyt on siis:
Òlafur Arnalds – Old skin ft. Arnór Dan
Beethoven’s 5 Secrets – The Piano Guys & Steven Sharp Nelson
Ed Sheeran – Drunk
Bruno Mars – Marry you, kunnon musikaalibiisi, pystyn kuvitteleen tanssivat ihmiset :D Sit, Naughty Boy feat. Sam Smith – La la la. Ja vikaks vaikkapa Bastille – Things we lost in the fire. Wuhuu :3
Oi, ihanaa! Mun soittolistojen kärjessä syysmusaa:
Band of Horses – Funeral
Lana del Rey – Young and Beautiful
The Script – Six Degrees of Separation
Kirjoitusvirheitä varmaan piisaa, kun kommentoin luennolta :D
Olen luukuttanut Pariisin Kevään uutta levyä kun sain sen ostettua ennakkoon heidän keikaltaan. Eli ensimmäisenä tuleekin heidän biisi. Suosittelen kuuntelemaan myös muista biisejä levyltä. Tosi hyviä :)
1.Pariisin Kevät- Viimeinen päivä
2. ANR- Big Problem
3.Of Monsters And Men- Mountain Sounds
Asa – Fire On the Mountain
Nneka – Heartbeat
Corinne Bailey Rae – Put Your Records On
Oojee, kävispä lykky. :)
Syksyn tuneni/suositukseni ovat:
1. Suuns – Pie IX
2. Brigitte Bardot, Serge Gainsbourg – Bonnie and Clyde
3. Uncle Acid & The Deadbeats – Death’s Door
Hehe, ajattelin vielä käydä kuuntelemassa nämä Spotifyssa läpi, mutta ekan biisin aikana meni 10 tuntia täyteen. Ähäkutti. :D
Hei wau mikä arvonta!!
Itellä kärkikolmikossa taitaa olla tällä hetkellä seuraavat viisut;
– William Fitzsimmons-Passion play -aivan ihastuttava herkkisbiisi :’)
– Pink Floyd-Us and them -nämä kaksi ekaa yhden ihanan muusikkopojan suosituksista thihhih ja jälkimmäisessä mut hurmas saksofoni.
(Ja joo, oon nolo ja vasta nyt alan kuuntelee pink floydii…)
– Asa-Mies joka ei tahtonut loukata ketään -viimenen omistettu ehdottomalle lemppariartistilleni ja tää edustaa muutenki normaalia musiikkimakuani eniten hah. Että terveisii vaan tält räppitsikult, sä ja sun blogis ootte tosi suloja!! :X
Eilen julkaistulta Placebon levyltä pakko laittaa ekat kaksi
1. Bosco
2. Too many friends
Ja kolmantena naapureiden iloksi n. 20 kertaa päivässä tällä hetkellä soiva:
3. Club for Five – Brothers in arms
Arctic monkeysin I wanna be yours on tän hetken ykkönen! Kuulokkeissa pauhaa myös Vinstenin Luckiest Girl ja sanottakoon vielä, että Jenni Vartiaisen levyä odotan innolla Junat ja naiset kuultuani. :)
Armin Van Buuren – This is what it feels like
Imagine ’Dragons – On top of the world
Pistepiste – Hetken maailma on tässä
Janelle Monáe – Electric Lady
Pure Bathing Culture – Pendulum
M.I.A. – Bring the Noize
:–))
Asaf Avidan – One day
Ellie Goulding – Explosions
Band of Horses – The Funeral
Elokuu – Saatilla (pitänyt ykköspallia hallussaan jo vaikka kuin kauan!)
One Directionin versio biisistä One way or another (aivan loistava lenkkien vauhdittaja, tässä on täydellinen tempo!)
The Pierces – Secret (fiilistelen jo etukäteen tulevaa Valehtelevien viettelijöiden kautta :D)
sydän sydän-marsu
grimes-oblivion
crystal fighters-xtatic truth
ja ekstrana laitan oman raakilebiisini https://soundcloud.com/ninalele/salaman-monikko-on-makkara
olisin tosi otettu jos kävisit kuuntelemassa<3
Oon aina ihme myöhännäisherääjäinen kaikkien biisien kohdalla, joten nääkään ei ihan niitä uusimpia ole, mutta aivan tajuttoman hyviä !
Imagine Dragons: on top of the world
Asaf Avidan: one day/reckoning song (wankelmut remix)
Elokuu: valvoo
Joo ja sit pakko viel mainita tää ! Salem Al Fakir: I’m so happy
– Olavi Uusivirta: Tiet etäisyyksiin
– Robyn: Dancing on my own
– Kings of convenience: I´d rather dance with you
Tanssittavia syksyn piristäjä biisejä :)
Cola & Jimmu – So Refined
Kilo Kish – Navy (MeLo-X Remix)
Husky Rescue – Onnellisuus
mun lempparit ovat nämä ja miksi en suosittelisi niitä sinullekin tai kenelle vaan, niiin hyviä sattuvat olemaan :-))
Bastille – Icarus
Gin Wigmore – Black Sheep
Kraak & Smaak – Squeeze me
Cro:n Einmal um die Welt on ensimmäinen lempparini, toinen on Miley Cyrusksen wrecking ball musiikkivideosta huolimatta :D ja kolmanneksi yltää Ellie Gouldingin burn :)
jee mikä kilpailu!! sun spotify-listat on mun ykkösstalkkauskohteita ja me tunnutaan löytävän samat artistit& biisit aina samoihin aikoihin :-D anyway…
1. chlöe howl – no strings
2. yadi – creatures
3. sohn – bloodflows
martin garrix – animals
studio killers – all men are pigs
pnau – wild strawberries
AWOLNATION – Kill your heroes
Grouplove – Ways to go
NONONO – Pumpin blood
smallpools – dreaming
peace – lovesick
NONONO – pumpin blood
tuntuu että oon viime aikoina löytänyt hirrrveesti kaikkia kivoja uusia biisejä mutta valkkasin nyt ihan sattumalla muutaman!
ellie goulding – burn
selena gomez – come & get it
redrama – dumb!
tällä hetkellä on noi biisit ollu kovassa soitossa :)
Nervo – Hold on
Martin Garrix – Animals
Showtek – Slow down
Naughty Boy – La la la, pale remix soinu päivästä toiseen jo pidemmän aikaan, samoiten The Do – Too insistent, trentemollerin remix ja kolmantena iik vaikee valita… Vaikkapa Choir of young believers – Hollow talk :))
M.I.A. – Hombre, Elliphant – Down On Life, Santigold – Disparate Youth. <3
disclosure – help me lose my mind
rhye – the fall
tame impala – it feels like we only go backwards
semimelankolista tunnelmointia kirpeempiä syyspäiviä odotellessa!
Avicii – You Make Me, Studio Killers – Jenny, Florence + The Machine – Spectrum
Rebekka Karijord – Wear it like a crown
Egotrippi – Kuules Aino
Nordman – Om jag alttid vänder om
Rakastan Arctic Monkeysin uutta AM albumii ihan sikana ja oikeestaan ne kaikki biisit on mun tän hetken lemppareit, mut sanotaan vaikka Knee Socks, Why’d You Only Call Me When You’re High? ja Do I Wanna Know? :-)
1. The National – Fireproof
2. BOY – Skin
3. Youth – Daughter
Tässä mun tän hetken ehdottomat lempparit! Muutenkin The Nationalin koko uusi levy on aika mahtava :-)
Jei mikä arvonta! Ja apua, VAAN KOLME?!
Jake Bugg: Seen It All
Death Cab for Cutie: Soul Meets Body
MC Solaar: Le belle et la bad boy
Ei nyt mitään uusimpia, mutta en nyt ihan hirveästi kaikista uusinta musiikkia edes kuuntele!
the vaccines – i always knew
ellie goulding – anything could happen
grizzly bear – two weeks
no onpas vaikeata! musiikki kyllä aina soi, valitsen tällä kertaa tämmöiset:
1. Foals – My Number – aika sellainen positiivinen mieli tulee :)
2. Smith Westerns – Weekend – ja ei kun menoks!
3. Class Actress – Weekend – vaikka sama nimi edelliseen, erilainen kuitenki
<3
Arctic Monkeys – I wanna be yours
Iisa – Perjantai
Chromatics – Lady
tän hetken ykköset:
veronica maggio – sergels torg
oh land – renaissance girls
sailor & i – tough love
:)
Lady Gaga – Applause
Avenged Sevenfold – Hail to the King
Billy Idol – Rebel Yell
Vanhoja suosikkejani oon luukuttanut viime aikoina aika paljon. Uusista lohkasuista ainakin Gagan Applause ja Avenged Sevenfoldin Hail to the King iskee ja lujaa!
1. Janelle Monae – Queen
2. One Self – Bluebird
3. Arctic Monkeys – I wanna be yours
Nyt on tehosoitossa ollu nää biisit:
Alpine – Hands
Princess Chelsea – The Cigarette Duet
Non Tiq – Quiet
Kannattaa kuunnella! ;)
Lorde – Tennis court
Lorde – Bravado
ja
Santigold – Disparate youth!
Oispa kiva saada premium takaisin, vähän aikaa se mulla oli mutta opiskelijana oli jostain pakko karsia!
Tän hetken lempparit:
– Britneyn Work bitch
– Musta barbaari, Salil eka salil vika
– Justin Timberlake, Tunnel vision
1. Bombay Bicycle Club – Suffle
2. Foals – My Number
3. Foster The People – Call It What You Want
:-)
1. Warpaint – Burgundy
2. Massive Attack – Paradise Circus Gui Boratto Remix
3. Cern – Hopetoun Bridge
Siinä kolme aika erilaista mutta niiin hyvää biisiä!
ihan mahtava arvonta!! tän hetken lempparit on pariisin kevään oveton ovi ja juhlat ja veronica maggion sergels torg :)
Tämän hetken kuunnelluimpia:
Pariisin Kevät: Jalokiviä
Robin, Mikael Gabriel & Uniikki: Boom Kah
Ellie Goulding: Burn
… <3
Bruno Mars – Gorilla
Sam And The Womp – Bom Bom
Martin Garrix – Animals
Olipa hankalaa valita, olen niin fiilis-kuuntelija :-)
Iisa – Perjantai
Pää Kii – Nyt skipataan kahvit
Ismo Alanko Teholla – Onnellisuus
1. PistePiste – Hetken maailma on tässä
2. Ellie Goulding – Burn
3. Jukka Poika – Pelimies
hihiii, spotify just nytki pääl, tosin ilmaisversio, joten premium ilahduttais kovasti :)
Beach House – Myth
Jay-Z – Somewhereinamerica
Hot Chip – Ends of the Earth
Tällä hetkellä soi paljon:
Lapko – Summer nights
Erin – Laura tietää sen
Coheed and Cambria – The running free
Lorde: Tennis Court
Dido: End Of Night
Ellie Goulding: Only You ja kaikki muutkin sen biisit :D
Nää vaihtelee tosi paljon mut tällasset on tällä hetkellä!
Iiih tietysti täytyy koittaa onnea, oon pohtinut just kauheesti ”sijoittamista” tohon premiumiin… :D miten kymppi kuussa voi tuntua niin paljolta?? no hmm tällä hetkellä ehkä eniten suosikeiks on noussut uudestaan vanhempia suosikkeja! Coldplayn koko viva la vida levy on ollu koko kesän mielessä, on pitänyt väkisin olla kuuntelematta etten kuluta liikaa :D mutta erityisesti Lost! ja sitten toinen vanhempi, RHCP:n wet sand ja sit kolmantena ehkä Bonobon Black Sands. Rauhallista syysmusaa melko pitkälti!
Oon jo jonkin aikaa seuraillut sun Spotify-listoja, koska suurimmalta osin meidän musamaut menee yks yhteen :) Itsellä tällä hetkellä soi Arctic Monkeysin uusin levy AM, josta on vaikea sanoa lempparia kun niin moni on hyvä, mutta sanotaan nyt vaikka Why’d you only call me when you’re high. Kaveri vinkkas just kanadalaisesta bändistä nimeltä Half Moon Run. Niiltä biisi She wants to know on aikas helmi. Bongasin sun feelings-listalta Rhyen The Fall nimisen biisin ja se sopii pimeneviin syysiltoihin, kuin nenä päähän. Sitten on pakko sanoa yks biisi, mikä ei valitettavasti vielä löydy Spotifysta, mut mistä tykkäät ihan varmasti!! Wookie featuring Eliza Doolittle – The Hype. Se on ihana <3 (Löytyy esim. Youtubesta http://www.youtube.com/watch?v=PqbGlY9PAUE).
Tässä tän hetken lemppareita! :-)
Atlas Sound – Te Amo
Arctic Monkeys – Do I Wanna Know?
Studio Killers – Funky At Heart
1. Avicii-Hey brother
2. Egotrippi-Hyvä hetki
3. Pistepiste-Mua viedään
:)
GEMS – Sinking Stone
Pure Bathing Culture – Dream the Dare
C2C – Happy ft. D.Martin
Nuo löytyivät omalta soittolistalta ensimmäisenä :)
Five Mile Town – Fatal Flaw
Band of Horses – Detlef Schrempf
Studio Killers – Who Is In Your Heart Now
:)
One Direction – Stand Up
She&Him – London
Daughter – Candles
Oikeestaan noilta kaikilta artisti/bändeiltä kuuntelen vaan randomilla kaikkia biisejä mutta noi on semmosia mistä nyt jos mietin niin tykkään paljon… :)
One Direction – Stand Up
She&Him – London
Daughter – Candles
Oikeestaan noilta kaikilta artisti/bändeiltä kuuntelen vaan randomilla kaikkia biisejä mutta noi on semmosia mistä nyt jos mietin niin tykkään paljon… :)
Onpa kiva kisa! Tässäpä mun tämän hetken the biisit:
First Aid Kit – Emmylou
Mumfors & Sons – Winter Winds
Birdy – People Help the People
Rudimental feat Emeli Sande – Free
Cyril Hahn feat Shy girls – Perfect form
Egotrippi – Mestaripiirros
Tän hetken lempparit :)
1. Banks – Warm Water (Snakehips Remix)
2. Erlend Oye – La Prima Estate
3. Major Lazer – You’re No Good For Me
Siinä pari aika kovaa, mistä myös teikäläinen voisi varmasti tykätä!
1. Miriam Bryant – Alone isn’t lonely
2. Pantera – Floods
3. Regina Spektor – Samson
Noita biisejä tulee jytättyä kuulokkeista tällähetkellä eniten:) Ois kyllä huippu tuo spotify premium, mulla aina tuppaa tuo aikaraja menemään umpeen johtuen juurikin musiikin suurkulutuksesta!
Jutty Ranx – I See You
Delilah – Go
Scandinavian Music Group – Balladi 1
oon kans spotifyn uskollinen käyttäjä ja 3kk premiumia kelpais, koska kuitenkin ostaisin sen :)
suosikkibiisit vaihtelee koko aika, mutta just nyt
timi lexikon – siivet auki
rihanna ft. future – loveeeeee song
rihanna – breakin’ dishes (vanha, mutta päädyin kuuntelemaan jotenkin ja nyt soinut monta kertaa päivässä :D)
Hirmusti tulee ihania ja tuttuja biisejä vastaan näissä kommenteissa! Pistän nyt vielä omat mukaan:
1. Crowded House – Don’t Dream It’s Over
2. Ásgeir – King And Cross
3. Bastille – Pompeii
blackedout – kpins
kanye west – white dress
cheek – sokka irti
Marteria, Yasha & Miss Platnum – Lila Wolken
Ask Embla – I fell in love
Janne Ordén – Vapaapudotus
Siinä on mun tän hetkiset lempparit :-)
Ellie Goulding – Burn
Katy Perry – Roar
Capital Cities – Safe and sound
olipa vaikeaa valita vaan kolme lempparia, tossa ne kuitenkin on :)
Top-3 tällä hetkellä:
MGMT – Mystery Disease
Red House Painters – Evil
The Beatles – I Want You
Do Or Die – 30 Seconds To Mars
1996 – The Wombats
Last Hope – Paramore
:)
1. Ellie Goulding – I Know You Care
2. Satellite Stories – Campfire
3. The Vaccines – Melody Calling
PistePiste- Yksinäisyyden haudalla
Ylvis- The fox
Elastinen- Kerrankin
Emmä tiedä että oks nää mun ihan lemppari biisejä, mutta tosi hyviä ainakin! :)
Meitsin top 3:
BOY – Little Numbers
Radical Face – Wandering
The Grates – Turn Me On
:-)
Belle & Sebastian – Jonathan David
Boy Crisis – Dressed To Digress
Japanther – $100 Dollar Remix
PMMP – Päiväkoti
Macklemore – Same love
Sanni – Jos mä oon oikee
Siinäpä pari lempparia. Toki listaa olisi voinut jatkaa vielä monellakin mainitsemisen arvoisella kipaleella, mutta mennään nyt noilla (:
Roisin Murphy – Let me know (selkeä tiskauskipale, saavat vastapäätä olevassa kerrostalossa asuvat ihmetellä mun tanssimooveja)
Bat for lashes – All your gold (koska Natasha, luoja miten ihana nainen)
One Direction – mikä tahansa (noina hetkinä kun mun cooliuden rippeillä ei ole merkitystä, kun haluaa vaan hymyillä)
Coolness! Mun lempibiisit vaihtelee aika jatkuvasti, mutta tällä hetkellä tehosoitossa on:
MS MR – BTSK (juu, ei ole mitään lyhenteitä…)
Haim – The Wire (iiihanat tytöt)
Pariisin Kevät – Odotus (uus levy oijoijoi!)
1. Avicii – Wake me up
2. Bastille – Pompeii
3. OneRepublic – Counting Stars
apua ei pysty nyt kyllä rajaamaan vain kolmeen biisiin mutta! kaks tän hetken soitetuinta albumia itellä on aviciin ja pistepisteen uusimmat! täysin erilaista musaa mutta molemmat thoudellakin iskee! :D
Anssi Kela: Miten sydämet toimii?
Glazunov: Saksofonikonsertto
Weather Report: Teen town
Cheek – Timantit on ikuisia
Spekti – Juomalaulu
Mikael Gabriel – Kipua
Pikku Kukka – Päivät, jotka vietän kanssasi
Lianne La Havas – Is Your Love Big Enough?
Solomun – After Rain Comes Shine
Mun eka lemppari on ehdottomasti Johanna Kurkela – Ainutlaatuinen, koska lauloin sen kappaleen pikkusiskoni ristiäisissä. Johannan ääni on ihan uskomaton !
Toka lemppari on Arttu Wiskari – Tuntematon potilas. Perheeni kutsuu sitä hellämielisesti ”Eelin biisiksi”, sillä kyseinen henkilö on edesmennyt isoisäni joka kuoli alzheimerin tautiin joten kappaletta kuunnellaan aina suurien tunteiden kera :)
Kolmas valinta on Mikael Gabriel – Mökille. Vaikka kaksi muuta kappaletta ovatkin rauhallisia, olen suuri suomiräp fani joten tää kyseinen kappale ansaitsee paikkansa kolmantena ;)
Avicii – Wake me up
Showtek – Booyah
DVBBS & Borgeous – Tsunami
1. musta barbaari – salil eka salil vika
2. ellie goulding – burn
3. mikael gabriel – kipua
Antero Lindgren: Mother
Daft Punk: Get lucky
Burning Hearts: Burn burn burn
Daughter – Amsterdam
Lorde – Biting down
Grouplove – Ways to go
Tinie tempah – children of the sun
Haloo Helsinki! – maailma on tehty meitä varten
We came as romans – glad you came
Toinen Spotifyn suurkuluttaja täällä moi! Playlistien kasailu on maailman parasta puuhaa ja tällä hetkellä on työn alla Fall13-lista. Jos muuten Spotifyä mobiililaitteella niin kai oot jo huomannu uuden Search& Browse -ominaisuuden, jolla voi selata muiden playlistejä kategorioiden mukaan, ihan paras!
Tällä hetkellä parhaimmat biisit on
Elliphant – Music is Life http://open.spotify.com/track/1TKYPzH66GwsqyJFKFkBHQ
King Charles – Coco Chitty http://open.spotify.com/track/5MI4NQ5a6X09fUXmG3mSQB
Azealia Banks – 212 http://open.spotify.com/track/0dwtVzKs2caAAZvXeeNBJu
Jostain syystä syksyllä tulee kuunneltua aika paljon kaikkea haikeeta. Tällä hetkellä eniten soi:
Arctic Monkeys – Love is a Laserquest
Lana Del Rey – Summertime sadness
Samuli Putro – Tavalliset hautajaiset
Hei täähän on ihan loistava kisa, käyn varmaan suurinpiirtein kaikki tän postauksen kommentit läpi, huippua että löytää uusia helmiä listalle!
Tässä kuitenkin myös mun tän hetken ykkössuokkarit:
1. Sbtrkt: Trials of the past
2. Emiliana Torrini: Big Jumps
3. Regina Spektor: Don’t Leave Me
Vaikea sanoa mutta nämä kivoja:)
Burning Hearts – Burn burn burn
Pariisin Kevät – Peittävää kohinaa
Active Child & How to Dress Well – Playing House
Ed Sheeran – Lego House (..ja koko se ihana levy joka kantaa nimeä +)
Timi Lexikon – Siivet auki ja sitten myös Huasteleppa levveemmin
Ja sitten viimmeisenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä:
The Lumineers – Big Parade (On kyllä paras näistä kaikista ! <3 )
robert delong – global concepts
disclosure feat. eliza doolittle – you & me
bombay bicycle club – shuffle
Tämän hetken luukutetuimpina ihme sekametelisoppana
1.Destiny’s Child- Say My Name (Cyril Hahn Remix)
2.PMMP- Ikuinen leikki
3.Ellie Goulding- Burn
1. Daughter- Medicine
2. Mumford and Sons – Where are you now
3. Say Lou Lou – Julian
1. All Time Low ft. Vic Fuentes – A love like war
2. Ellie Goulding – Burn
3. Birdy – Wings
Pimeys – Kunnia
Studio Killers – Who Is Your Heart Now
Grouplove – Ways To Go
Arctic Monkeys – I Wanna Be Yours
Washed Out – It All Feels Right
Alpine – Gasoline
Avicii- wake me up
train- mermaid
passenger- let her go
lana del ray – video games
empire of the sun – alive
onerepublic – i lived
Nyt ei tuu mieleen kolmee kappaletta, vaan kaks säveltäjää, jotka on soinu montamonta päivää putkeen ja erityisesti sillon, ku on pitäny laskee matikan ylppäreit varten. Elikkä Pärt ja Jenkins, ehkä vähän erilaiset vaihtoehdot verrattuna muihin kommentteihin ;)
Coldplay – Paradise
NONONO – Pumpin Blood
Katy Perry – Roar
Coldplay on ehdoton ikisuosikki, nuo kaks muuta ovat muuten vaan suosikkilistalla just nyt! :)
Donkeyboy – Triggerfinger
DJ Polarsoul – Ei kompromisseja
Fall Out Boy – Alone Together
Nää on soinut ahkerasti viimeset pari viikkoo:
Luxury – J.A.W.S. (ei löydy ikävä kyllä spotifystä, mut kannattaa kuunnella youtubesta!)
Arctic Monkeys – Do I Wanna Know?
CHVRCHES – Gun
uu jee! :-))
the Neighbourhood – Sweater weather ♥
Kanye West – New Slaves
Passion Pit – Take a walk
aiden grimshaw-the way we are
bastille-we can’t stop (miley cyrus cover)
matt cardle-loving you feat. Mel C
noi on ihan mahtibiisejä, en tiedä löytyykö spotifysta kylläkään, mutta youtubesta ainakin;)
Brains out – Kim Cesarion
We both know – Colbie Caillat
Am i wrong – Envy
Suosikit tällä hetekellä <3
tällä hetkellä ahkerasti soi :)
arctic monkeys – fireside
rudimental – waiting all night (feat. ella eyre)
theme park – tonight
grouplove – ways to go
capital cities – kangaroo court
fall out boy – alone together
<3
The Jezabels – Disco Biscuit Love
Placebo – Loud Like Love
Herra Ylppö & Ihmiset – Lista Hämähäkkimiehen Vihollisista
1. Yona: Maantien Laitaa feat. Puppa J
2. Lajitoverit: mikä tahansa kappale…
3. Temppeli: Yläkerran isäntä
Tässä mun ykköset, spotify täälläkin päässä kovassa käytössä! : )
James Blake feat RZA – Take A Fall For Me
Hot Chip – One Life Stand
Radical Face – Welcome Home, Son
AAAAAH tässä absolut lempparit tällä hetkellä! ehkä tiedätkin jo kaikki tai osan mutta näiden tahtiin on hyvä olla
1. bat for lashes – LAURA (ihanat sanat!!!!)
2. of monsters and men – LOVE LOVE LOVE
3. austra – HOME
xxxx sini
Swim Deep – She changes the weather
Summer Camp – Brian Krakow
CHVRCHES – Tether
Of Monsters and Men – Your Bones
Murray Gold – Song of Freedom
YUP – Kaikki on hyvin
Tällä hetkellä kaikki vanha musa iskee ja kovaa. Soitossa ovat Notorius Big-Juicy, Warren G ft. Nate Dogg – Regulate, Gang Starr – Full Clip.
1. Lana del Ray – Young and Beautiful
2. Macklemore & Ryan Lewis – BomBom feat. The Teaching
3. Avicii – Wake me up
Tässäpä muutama sykysyinen kappale :)
Air – So Light is Her Footfall
The Temper Trap – Soldier On
Jose Gonzalez – Heartbeats (sekä The Knifen alkuperäisversio tietty!)
1. Yiruma – River flows in you
2. Patsy Cline – Crazy
3. Stella – Vie mua
Noita kuunnellessa ei haittaa pimeys ja sade, nuo kaikki melkein vaatii sellaista säätä!
1. Zebra and Snake -Sweetest treasure
2. LCMDF -We are cannibals
3. Santigold -Go
Scandinavian Music Group – Talvipuutarhaan
Bastille – Pompeii
Radical Face – Welcome Home, Son
Noita on tullut kuunneltua! :-) Spotify premium olis just kiva puhelinta aatellen, etenkin kun on lähdössä pitkäksi aikaa reissuun ja kaipaisin matkamusiikkia…
Aah, oispa ihan parasta voittaa, kenkkuilen ton ilmaisversion kanssa ja ihan kokoajan multa on kuunteluaika loppu! >:(
Mun lempparit tällä hetkellä:
Ghostpoet – Meltdown
MS MR – Ash Tree Lane
John Legend – Made to Love
1. of monsters and men – mountain sound
2. mystery jets – show me the light
3. two door cinema club – sleep alone
laitetaan nyt vaikka nuo :-)
Tän hetken lempparit:
Fleetwood Mac – Dreams
MS MR – Hurricane (Chvrches Remix)
Florence + The Machine – Shake it off
:)
Tuutulistan parhaat kolme:
James Blake – Limit to your love
Souad Massi – Moudja
Sun Kil Moon – Carry me Ohio
Tän hetken huippuja!
J Karjalainen – Riisinjyvä
Edward sharpe and the magnetic zeros – 40 day dream
Talking heads – Psycho killer
1. piste piste- hetken maailma on tässä
2. Ellie Goulding- Burn
3. Jenni Vartiainen- Junat ja naiset
Siinä ne tämän hetken suosikit:)
Tällä hetkellä soipi paljon:
The Smiths: Asleep
Daughter: Youth
Ben Howard: Depth over distance
Shovels and Rope – Birmingham
Austra – Lose it
Drake – Hold on we’re going home (anteex…)
Awicii – Wake me up
Bastille – Things we lost in the fire
Ellie Goulding – Burn
1. No church in wild – Jay-z, Kanye West, Frank Ocean
2. Trampoline – Tinie Tempah feat. 2 Chainz
3. Black Skinhead – Kanye West
Olen innostunut tällä hetkellä aivan satasella musiikista, jota itse kutsun ”gangsta-” tai ”kovisräpiksi”. Nämä ovat aivan ykköset bileissä!
Trumpsta(djuro remix)-Contiez
Like A G6-Far fast movement
Viheltelen-Stig
Suosikkini on nyt Arctic Monkiesin uuden AM albumin toka biisi ”R u mine?”. Ihastuin niin palavasti iTunesi fesival live vedosta.. huhhuh.
Tosi vaikea valita vain kolmea, mutta yritetään:
1) The Choir of Young Believers: Hollow Talk
2) The National: Need My Girl
3) Walk Off the Earth: Somebody That I Used to Know
<3
ja mieleen tulvii vain lisää…
Tällä hetkellä tykkään erityisen paljon näistä
Franz Ferdinand – Evil Eye
Primal Scream – 2013
The Jesus and Mary Chain – Darklands
1. No light, no light – Florence + The Machine
2. Things we lost in the fire – Bastille
3. La La La – Naughty Boy
Siinä ekana mieleen tulleet lemppareista. Ihan huippu arvonta! Paljon parempi ja hyödyllisempi ku jotku nelly lahjakortit yms :)
Iisa – Perjantai
Uppermost – Beautifull Light
Ruger Hauer – Täällä
<3
Syysiltojen fiilistelyihin:
Janelle Monáe ft. Miquel – Primetime
The Weeknd, Drake – Live for
Moderat – Bad Kingdom
:–*
Mm. nämä kovassa soitossa nyt!
1. Richard Hawley – Tonight the streets are ours
2. Queens of the Stone Age – I sat by the ocean
3. Lou Reed – Perfect day
Dalindèo – Kurvi-twist
April March – Chick Habit
Ane Brun – Armour
äääää ompa vaikea kysymys!!! sanotaan nyt vaikka että loost koos – onko meillä toisemme huomenna, arctic monkeys – why’d you only call me when you’re high ja ööööö super janne – yhessä aina :-)
Edwyn collins – A girl like you, Type O Negative – I don’t wanna be me ja Asa – Jailer. :)
Tässäpä minun tämän hetkiset lempparibiisit:
Pariisin kevät – Juhlat
Carpark North – More
Purity Ring – Crawlersout
Angel haze – CHI (need to know)
Erik Hassle – Too young to know
Iiris – Tigerhead
Woodkid ft. Angel Haze – I love you
Zola Jesus – Lick the palm of the burning handshake
Haim – Go slow
Tuuttimörkö – Mä kävelen tätä kävelyä
Disclosure ft. AlunaGeorge – White Noise
MC Taakibörsta – PA 2001
Nää toimii aina!
Scandinavian Music Group – Lopulta olemme kuitenkin yksin
Yona – Tanhu
Biffy Clyro – Opposite
Ikuinen lemppari on Glitch Mobin We can make the world stop. Siinä joku vaan kolahtaa ja paljon! Sufjan Stevensin For the widows in paradise on kanssa yksi joka aina toimii :) mainittakoon sitten vaikka Armin van Buurenin Intense viimeiseksi, täysin rakastunut siihen just nyt :)
Martin Garrix – Animals
Avicii – You Make Me
Solonen & Kosola – Kadut puhuu mun puolesta feat. Ruudolf
The Lumineers – Slow It Down
Stockers! – Sometimes ja
Pariisin Kevät – Jalokiviä
Suosittelen lämpimästi! :)
OneRebulic – Counting Stars
Ellie Goulding – Burn
Ke$ha – Crazy Kids
Cassius-Foals (<3!!!)
Lose yourself to dance-Daft Punk
Trampoline-Tinie Tempah
Florence + The Machine: Spectrum (Say My Name)
Avicii: Wake Me Up
Pet Shop Boys: Love Is a Bourgeois Construct
Of monsters and men-dirty paws
Lana del rey-national anthem
Haloo helsinki-avautumisraita
Noihin oon jumittunu tällä hetkellä pahiten! :D
MGMT-Electric feel
Calvin Harris-Sweet Nothing
Pariisin kevät-Toisesta maailmasta
(Ää, ihanaa oon bongaillu muiden kommenteista jo vaikka mitä!!)
Vaikeen valinnan tuloksena päädyin näihin kolmeen:
The presets – If I know you
Röyksopp ft. Susanne Sundfør – Running to the sea
Santigold – Disparate youth
(!!!)
Oon suomen kielisen musiikin suurkuluttaja, joten kolme tämän hetken parhaimmistoon kuuluvaa (koska kolme ihan parasta on todellaki liian vaikee) on…
Pariisin kevät – Mielikuvituksen tuotetta
Haloo Helsinki – Maailman toisella puolella
Tuomas Kauhanen – Hymyile ja vilkuta
Body Language- Just Because
Amason- Went To War
Mr Little Jeans Jeans- The Suburbs
PS: ihana kisa ! <3
One Republic – If I lose myself
Dire Straits – Sultans of swing
Of Monsters and Men – Mountain Sound
Ui kui siisti skaba! Mä oon kans spotifyn suurkuluttaja; musailu pistää päivän käyntiin ja illalla nukuttaa.
Tässä tän hetken kolmen suosikkia, jotka kandee ehdottomasti kuunnella:
♥ speed of sound – communist daughter
♥ buildings&mountains – the republic tigers
♥ fireworks – the whitest boy alive
Voi, onpa vaikea tehtävä valita vaan kolme!! Mutta tässä ekat mitkä tulee mieleen:
1. NONONO – Down under
2. LCMDF – Future me
3. Cold war kids – Miracle mile
Vain kolmen valinta on kyl haastavaa, mutta mutta…
1. Lady Gaga – MANiCURE
2. Ylvis – The Fox
3. Laleh – Colors
1.Bonobo – Cirrus
2.Massive Attack – Paradise Circus Gui Boratto remix
3.Portishead – Glory Box
:—–) jauuu
✿ Flight Facilities – Crave You
✿ Ke$ha feat. The Beatles – Tik Tok Together
✿ Villa Nah – Running On
1. The Black Ghosts – In the clouds (Tämä on tämän hetken täydellisyys. En tiedä miksi.)
2. Chistophe Maé – Dingue, dingue, dingue (Koska ranska.)
3. Secondhand Serenade – Shake it off (Koska muistot.)